Friday, August 28, 2009

bukan kisah dongeng...

ini satu kisah... kenapela sesetengah jpj kat malaysia ni.... suke sangat nak menggagalkan calon... ade satu cite... aku(bukan nama sebenar)... ambikla test jpj...... yang dah hampir 13 bulan tertangguh.... sampai sanggup ponteng class... sebab nak settlekan sume2... pening kepala pikir pasal benda ni.... tambah-tambah.... pengurusan institut lesen tu tersangatla poyo.... teramat poyo.... aku pun testla... tengah2 test... sibongok(bukan nama sebenar).. mule buat hal..... dia kacau konsentrasi aku... tanye macam2.... sampai satu tahap,die paling muke kat aku.... aku pun terkejutla.... tau2 lepas tu.... dengan selamba.... si bongok tu cakap..... "awak nampak x awak dah langgar double line td"????? aku macam blurrrrrrrrrrr........ geram gile aku!!!!!!!!!! bukan tu je.... kadang aku tengok silly mistake pun... diorang nak gagalkan calon..... ingat nak repeat bayar 20 sen je ke???? macamla org2 yg dah ade lesen.... tak langgar double line... tak langgar traffic light... ikot peraturan had laju.... kalau x... macam mane boleh ade accident????? tolongla..... fahamla sikit..... tu la kisah aku(bukan nama sebenar)... dgn si bongok(bukan nama sebenar)... dan.. ini bukan kisah dongengan.... ;p

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails