Thursday, January 28, 2010

ya...ya..ya..saya tahu saya dah tua! (-.-")

                             






                           happy birthday to u,happy birthday to u,happy birthday to nisah,
                                                             happy birthday to u....





Credit to sharizan,atin,and pejot atas nyanyian kalian yang selalunya sumbang tu.tp,hari tu suara korang memang sedap!!! terharu jugak tadi dalam bus.sekali lagi,terima kasih daun keladi. (^.^)

ya,ya,ya,,saya dah tahu.saya dah besar.dah 21 tahun.haish!! memang dah besar.dulu rasa macam nak menangis je bila nak masuk 20,dah tak ade belas-belas.sekarang?? dah 21 tahun pun..



pada mak,abah terima kasih atas ucapan dan doa yang berharga.terima kasih sebab sudi jaga nisah sampai hari ni.terima kasih...terima kasih..terima kasih..sayang mak.sayang abah.Kali ni,mak msg;


 " A'laikum.Arini bday nsah ye!Oleh itu slmt hari lahir dr mak abh n mga nsah mnjadi  insan  yg plg bjaya d dnia n akhirat.Slamat sume2 nye."



pada kakak, masih menanti ucapan sayang dari kamu ni..heheh..tapi,tak mengapa,selama 20 tahun kamu tak pernah lupa,malah kamu selalu jadi yang pertama! tahun ni,nisah faham,kalau kamu terlambat sikit,mahupun terlupa langsung.rasanya,kamu tak tidur dari semalam kan? penat,sejuk beku,mengantuk dalam hospital.opsss! jangan salah faham,kakak saya sihat-sihat saja.dia membantu orang yang tidak sihat di sana.dia memberi khidmat pada yang meminta,dia seorang tabib.syukur..


pada kakma,terima kasih.hadiah kamu memang best!terima kasih.terima kasih.pada kak boon,(roomate,bestfriend kak ma) terima ksih jugak!walaupun kita tak ada pertalian saudara,ape lagi pertalian darah kak boon tak kisah! toche..(^.^)v    susah-susah aje*muka innocent*.....nak tengok apa hadiahnyeee?



                                                    tadaaaaaaaaaaa!!! comel kan??



pada muzakkir, muizzuddin,walaupun kamu 2 org tak wish,kak icah tahu korang ingat!lagipun,handphone not allowed kan? mengerti!

pada kawan-kawan,terima kasih atas ucapan,hadiah dan doa.semoga kalian berada di bawah lembayung rahmatNYA.amin..amin..amin.. ;)









pssssssssstttt:: ye,ye saya tahu saya makin tembam! (-.-")



3 comments:

Hami Asraff said...

Salam ziarah :)

Terima kasih memperingati saya untuk menziarahi blog anda. Minta maaf sekiranya tidak berkesempatan sebelum ni. Apa pun Selamat Hari Lahir. Semoga terus mempertingkatkan amalan kepadanya. InsyaAllah.

Hanisah Safian said...

salam kembali.

terima kasih ats nasihat.semoga saudara juga terus berada di bawah lembayung rahmatNYA..

BUJANG SUSAH said...

tembam pun lawa gak... huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails