Saturday, April 24, 2010

bukan sengaja,tapi memang langsung tak ada idea.anyone? (-.-")


CAUTION! Ini bukan entri biasa.ini bukan nada biasa yang saya dendangkan.Ini bukan saya.


Hei kau! Kau ada masalah dengan aku ?
Atau aku ada buat salah dengan kau?
Tapi rasanya tidak.
Aku memang kenal kau
Tapi aku tak pernah rapat dengan kau
Mungkin jugak tak ingin langsung!
Hei kau! Dah puas jaja cerita?
Jaja sana, jaja sini.
Mulut tak henti-henti.
Mana aku tahu?
Banyak mata tengok,
Banyak telinga dengar,
Banyak jugakla mulut cakap dekat aku!
Pelik, memang sangat-sangat pelik,
Depan aku kau macam bidadari,
Belakang aku kau macam ……!
Maaf,ini bukan aku.
Tapi kau,memang kau kan?
Aku Cuba padam,
Aku cuba maafkan,
Aku takut hati tak tenang.
Buat kau,
Tolongla,
Aku cari kawan,
Bukan cari lawan!


Ok,kita ubah tune.Entri normal yang seperti selalunya.Ini saya.


Maaf,saya kasar! Tapi ini saja rasanya meluahkan hati yang bergelodak selain dari sujud, pohon ikhsan DIA untuk kembali tenangkan si hati.
Pada awak sahabat,saya susun 10 jari (kalau mahu jari kaki pon boleh) kehkehkeh, oh,ok2.kembali bernada serius.Pada awak,jika,seandainya,memang benar-benar saya pernah lukakan atau sakitkan hati awak,sejuta kemaafan dipinta.Bukan sengaja,bukan diduga.

itu saja.untuk entri kali ni.sekian. :)


errr,tak tau nak letak gambar apa.letak gambar ni boleh? memang lari tajuk,tapi rinduuuu..tak ape kan?


berita gembira..err,untuk sayala.hehe.mak call and cakap:"DOA LA MAK ABAH SIHAT,BOLEH AMBIK NISAH"..yabedabedooooooo.tak payah balik naik bus.tak payah sesak-sesak naik komuter.kehkehkeh. :D 

Eh.eh: Oh ya!4 paper dah lepas.1 more to go.Do pray for me ya? thanx. :)

4 comments:

kitatauke said...

salam perkenalan....
baca awal2 ayat tadi..takot nak tggl komen...

I*K*T*I*R*A*F said...

salam perkenalan jugak. :)

ehhhhh, jgn risau.saya baik..hihihi

kitatauke said...

nasib baik awak baik...:)

I*K*T*I*R*A*F said...

ye,saya baaaaaaaaik.hehehe :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails