Wednesday, October 14, 2009

Ada sapa-sapa jual layang-layang?? (*.*)

**** aDA sapa-sapa jual layang-layang??? **** ada sapa-sapa tau kat mana kedai layang-layang area UPM ni?? ~~need help.. ~~need to buy it for someone... ~~someone special.. hehe.. ;p kalau boleh, layang-layang tu mestila cantik, dan menarik.. kalau boleh, layang-layang tu nak warna merah..sebab someone special tu, suka warna merah.. kalau boleh jugak, saya nak beli layang-layang tu sebelum hari jumaat ni... sebab saya tak sabar-sabar nak bagi someone special tu.. (^.^) layang-layang tu saya nak main dengan dia.. dekat tepi pantai... lari sama-sama.. sambil berpegang tangan.. ketawa bersama.. gurau senda.. ;p tak sabar rasanya... jadi,, kalau sapa-sapa yang ada jual layang-layang (dengan harga yang munasabah la) heheh ;p saya nak beli boleh?? kalau ada sapa-sapa tau,,kedai mana yang ada jual layang-layang sekitar Upm ni, TOLONG TINGGALKAN PESANAN ANDA... sampai sini dulu,, salam dari saya.. erk!! someone special tu adik saya.. sayang kamu..=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails