Thursday, October 8, 2009

akU mASIH keLIRU.. (*.*)

**** kalau ada sapa2 yang follow blog kerdil, lemah ni..ingat lagi tak "AKU MASIH KELIRU"?? Hari ni aku masih keliru..dalam mencari erti sebenar kawan..dalam mencari siapa sebenarnya kawan..macam orang lain,saya pun ada macam-macam karenah perangai kawan..macam-macam jenis.dan macam-macam ada..hehe.. ;p kadang-kadang aku rase macam jauh sangat dengan diorang.. kadang-kadang aku rase macam dekat sangat dengan diorang.. samapi hari ni aku masih keliru.. keliru dalam memilih.. mengenal... erti sebenar sahabat... mungkin anda tertanya-tanya>>kalau adela..hehe ;p kenapela saya merepek pasal erti sahabat ni?? ~~mungkin ade masalah kot.. ~~hakikatnya,saya sendiri tak pasti. **hakikatnya jugak, saya sayang mereka!! =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails