Friday, October 2, 2009

Raya yang meriah!!

~~pada semua,ni kisah raya saya..


setelah 6 tahun tak cukup orang,tahun ni,kiteorang raya sekali..7 orang semuanya..
kalau tak,kami berenam..kakak saya melanjutkan pelajaran kat DUBLIN,IRELAND..

pagi raya;;;
salam mak abah..saya belum ape-ape lagi dah "hujan" hehehe.. ;P
baru pegang tangan abah,,dah termenangis..
entah kenapa,hati runtun sangat,,~~banyak dosa kat abah kot..

salam mak pulak,sempat cakap selamat hari raya je..lepastu, "banjir"..hahahah ;p
mak,maaf segala salah silap..

salam kakas,(setelah 6 tahun tak buat macam tu),saya gembira sangat.kakak saya dah balik..walaupun setiap tahun die balik,tapi tak penah beraya sama..

salam kakma,macam biasa..cool je..dah tak banjir..hehe..kakma memang best..

salam abang a.k.a muzakkir,lagi la coooooooll..hehe ;p

salam adik????tersangat la coooooooooooolll..

hamba lemah sayang semua!! =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails