Wednesday, October 14, 2009

Aku alpa...Kesian si "sayang".. =(


ASSALAMUALAIKUM kepada semua...


sekarang baru pukul 9.37 pagi..... pagi ni pagi khamis. saya tengah tunggu kawan untuk pergi library..pagi ni saya rasa sangat..sangat,,,sangat bersalah...rasa bersalah yang amat.. salah saya tak dapat saya sendiri maafkan..( walaupun pada si "sayang"..itu tak apa-apa..)..kenapa saya boleh alpa??sedangkan benda tu sangat senang..masa entri ni ditulis, jantung saya berdetak kencang (bukan kerana gemuruh, bukan jugak kerana letih).. detakan jantung saya sekarang adalah detakan kesalan..(sekali lagi, walaupun sebenaranya it is nothing pada "sayang" saya...)

setelah dihitung, memang benar saya alpa..alpa untuk menghubungi sayang saya..sampaikan pagi ni.............................................

kring..kring..kring (bukanla bunyi ni) hehe.. ;p

saya:salam.."sayang"..
sayang:wasalam..kenapa lama tak call..
saya:YA ALLAH, saya lupa..(sepatutnya HARAM untuk saya lupakan!!!)
sayang:tu laa..heran betul..study macam mana??
saya:bolehla..tapi kadang2 susah..
bla..bla..bla..bla....
sayang;ok,ape2 bagitau..
saya:ok,salam I LOVE YOU..

rasa macam nak menangis...berdosanya saya pada "sayang saya"......

ohh ya,kalau anda tertanya-tanya sapa sayang saya?? (kalau ada la) ;p


sayang saya bernama SHAHNUM BINTI UDIN..

SHAHNUM BINTI UDIN tu mak saya..

NISAH SAYANG MAK..

*** sory mak lama tak call.......
*** pada hati,diri::jangan buat lagi..kesian si :sayang:..kesian mak...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails