Sunday, September 27, 2009

ALLAH selamatkan kami.. =)

~~ rasanye jantung ni masih pantas berdegup.. ** rasanye nadi ni makin cepat berdetak.. ## rasanye nyawa ni semakin bernilai.. aaaaaaaaaaaaa!!!!! jap..nak jerit dulu.. hehe ;p kenapa????? saya,kak as, dan kak ma,nyaris............. yup!! betol..nyaris tadi.... ada sebuah kereta,yg posisinya betol2 kat sebelah kereta kami,betul2 dekat,tiba2 hilang kawalan!!! dia terpusing2 macam dalam movie(betul!!) ;p kereta dia habis remuk.. tapi ALLAH itu MAHA MENGASIHANI... time kereta tu terpusing-pusing yang rasanya adalah dalm 5 kali,,, tak ada sebuak kereta pun kat situ!!! walaupun,hakikatnya jalan tu tak penah lekang denga kenderaan... dan.... kereta tu walaupun terpusing banyak kali,tapi akhirnya kereta tu masih boleh berjalan,dan terus berada di lorong yg betul!!! --faham tak cite ni??? hehe ;p kami pulak,sangat bersyukur,tak ada kereta pun kat depan kami waktu tu.. kalau tak................ ALLAH itu MAHA MENGASIHANI.... ALLAH sayang KITA.. =)

1 comment:

Greg Miller said...

Grocery stores and supermarkets now offer an impressive number of options that were not present for ten years. Unfortunately, many of those options are not healthy. phentermine diet pill Massachusetts What you have unwittingly done in your life to date is set the snowball effect in motion, accumulating all the little unhealthy lifestyle habits along the way until the snowball has not only gained speed but has also become bigger year after year, and so have you. Like a large snowball rolling down a mountain, your health and body fat appear to be out of control and unstoppable. Phentermine weight loss diet pills have changed the lives of many people. Now you can buy Phentermine online from the all phentermine Weight Loss Center by answering to simple question about your health and according to your health they will provide you the weight loss diet pill. How To Buy Meratol

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails