Friday, September 4, 2009

lawak.(sangat kelakar)

cerita kelakar ini hanya berkesan pada orang-orang yang faham.. =) pada diri sendiri;sabar,raya dah tak lama-kite jumpa nanti mak,abah,kakak,kak ma,abang,adik..cant wait...insyaALLAH.. ceritanya bermula begini...... pagi ni sangat-sangat sunyi.... ramai penghuni balik kampung masing-masing.lebih-lebih hari isnin cuti-sempena nuzul quran..saya duduk di meja study bilik 186 masria ni,lebih kurang pukul 10 pagi..dan sekarang jam berganjak ke pukul 1.29 tengah hari.nak tahu??assignment saya,sikit pun x bersentuh.padahal memang itu tujuan saya. nak tahu lagi???nak tahu ape saya buat??saya view blog kakak saya.ya,itu kerja saya.untuk pengetahuan,saya baru berjinak-jinak dalam blog ni.satu per satu cerita saya baca.setiap cerita kakak membuatkan mata saya tak berganjak.dan yang lebih parah,air mata saya tanpa segan silu keluar.~hehehe~~cerita kakak,pasal adik(terutamanya) buat saya masuk ke dunia rakaan sendiri.garapan cerita,gaya penulisan kakak,betul-betul asyik.maaf,bukan niat untuk memuji kakak sendiri,tapi itulah hakikatnya..~~hehe~~;p yang lawaknya..bila memikirkan situasi saya..duduk di meja,sambil menulis ini,dan menangis teresak-esak.*macam waktu nak ditinggalkan mak,abah,kakak,kakma,adik,abang di upm ni..heheh.. saya capai handphone,*nak call rumah..rindu saya tak boleh ditahan lagi..saya dail..sedang saya menunggu talian disambung,1 pesanan ringkas masuk..dari nombor 4000.katanya"you have insufficient airtime balance.please reload you prepaid..................." erk!!jap..jap..nak pegi topup .....;p

3 comments:

Anonymous said...

he nice blog NUR
Aurangzeb

Hanisah Safian said...

aurangzeb:::thanx for d visit.. ;p

aliidrus said...

mmg tebaek ah!..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails