Friday, September 4, 2009

skrip 1;semua itu betul.

Buat diri sendiri yang dalam kerinduan =)


hari ni dah hampir 3 bulan saya di universiti putra malysia(upm).saya masuk pada 28.6.2009
dalam jurusan teaching english as a second language(TESL).selam 4 tahun saya akan bergelumang dengan buku,kuliah,dan macam2 lagi.tapi azam saya,untuk meneruskan pelajaran selepas degree masih menebal-doakan saya.=)


Bila di sini,saya teringat kembali kata2 orang,"bila sesuatu@seseorang itu jauh di mata kita rasa sangat kehilangannya".Hari-hari,saya rindukan pekik tempik abah gerakkan anak dara abah sorang ni.pekik tempik mak jugak!"nisah bangun"..jawapan saya"ha..ha..nak bangunla ni"..tapi masih terbaring,mata pejam.dan selagi itulah mak atau abah akan gerakkan saya..

Dulu,sesekali saya rasakan suara2 menggerakkan saya itu satu gangguan.Gangguan yang menggangu lena saya.kerap kali saya mengeluh"ala,,kejap la.."nampaknya,semua itu memang betul..bila dah jauh dari family,saya rindukan semua tu!!ahhh..peliknya perasaan..

ya,saya rindukan semua itu.setiap pagi,setiap hari,pagi saya sunyi.yang kedengaran cuma alarm clock sendiri.saya rindu..saya rindu...teringat pula jenaka abah"letih abah nak kena kejut tiap pagi.nanti abah beli kaset,record je suare.pagi2 abah playkan je"..hehe ;p...bagus jugak idea tu..

semua itu betul..
~saya rindu~ =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails