Friday, September 4, 2009

rindu adik...

pagi ni... saya kesorangan... dayang(roomate) balik rumah saudara... terdetik di hati nak view blog kakak.dalam banyak2 tajuk,1 tajuk menarik minat."KERTAS JADUAL WAKTU ADIK".xsangka pulak saya yang cerita tu betul2 pasal adik(ahmad muizzuddin)..awal ayat biase,sampailah di tengah.air mata mencurah-curah.walhal bukanlah cerita sedih.tapi cuma luahan hati,rasa bersalah seoramg kakak kepada adiknya.ayat2 kakak.cara cerita,buat saya tersentap.cerita yang betul2 sama dengan peragai adik.keletah anak bongsu.tiba2 saya pun rasa perasaan yang sama.walaupun,cerita ni dah lama tersimpan dalam blog kakak,since 2004.baru hari ini saya baca!....perasaan rindu datang tak henti-henti..mulalah terbayang sikap saya yang selalu sangat marah adik.tapi saya marah bersebab.cuma kadang2 terlampau garang.saya rindukan jugak suara memeberi salam adik setiap malam.macam dalam blog kakak-assalamualaikum mak,assalamualaikum abah,assalamualaikum kakak,assalamualaikum kakma,assalamualaikum kak icah,assalamualaikum abang,,dan kemuncaknya,adik akan ulang "assalamualaikum mak" sampailah mak menjawap "waalaikummussalam" dengan kuat untuk adik dengar.sebabnya adik akan terus memberi salam kalau suara mak xdapat didengarnya..saya rindu semua itu.buat kakak,tulisan kamu memang dasyat!!even now i still cant stop crying.hehe ;p..just imagine my situation right now..glad im alone.. =) ~kak icah rindu adik~ ~sayang kamu~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails