Saturday, September 5, 2009

RAYA YANG DINANTI..=)

~~bukan bermakna saya hendak ramadhan pergi..cuma,,raya ini yang dinanti..

ya,,,aidilfitri kali ini paling dinanti..kenapa??banyak kisahnya..setelah 6 tahun berlalu,insyaALLAH raya kali ini disambut kami sekeluarga-ABAH,MAK,KAKAK,KAKMA,SAYA,ABANG,dan ADIK bersama di bawah satu bumbung.sebelum-sebelum ini aidilfitri kami kurang anggotanya..kakak saya yang pertama tiada di sisi.kakak pergi menuntut ilmu di negara orang.negara yang saya rasa sudah sebati dalam dirinya,ireland..


ya,aidilfitri kali ini paling dinanti..tak sabar-sabar rasanya nak menempuh hari kemenangan umat islam..saya terbayang suasananya..salam bersalaman,dapat duit raya,indah,ceria,gembira...YA ALLAH,KAU curahkan lah kami rahmatMU,kau payungilah kami dengan syafaatMU,dan KAU kasihanilah kami hamba-hambaMU...

~~
ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna...agar dapat ku lalui dengan sempurna..
~~(masih di bulan mulia) ;p

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails